Vi använder säkra kortbetalningar via:
Betalning:
De går att betala i samband med din bokning på plats. De finns även fler betalsätt tillgängliga om ni inte vill betala via Payson. Ta kontakt för mer information.

Betalning med Payson:
Använd Payson för att enkelt och tryggt betala till oss med VISA, MasterCard eller internetbank (Swedbank, Handelsbanken, SEB, Nordea och Danske Bank). Läs mer om Payson här: www.payson.se
Payson logo

Om du väljer att betala med PaysonFaktura så tillkommer en avgift om 19 kr. Betalningsvillkor är 14 dagar och fakturan kommer att sändas separat med e-post till den e-postadress Du anger. För att betala mot PaysonFaktura måste Du ha fyllt 18 år och vara folkbokförd i Sverige samt godkännas i den kreditprövning som genomförs vid köpet. Företag som betalar mot PaysonFaktura måste vara registrerade i Sverige

Payson logo

Om PaysonFaktura:
Obs! Detta går via Payson och deras villkor nedan gäller då:

Vi erbjuder betalsättet ”PaysonFaktura” i samarbete med Payson AB. Betalningsvillkor är 14 dagar och vid fakturaköp tillkommer en avgift om 19 kr. För att kunna beställa mot faktura måste Du ha fyllt 18 år och vara folkbokförd i Sverige samt godkännas i den kreditprövning som genomförs vid köpet. Fakturan kommer att sändas separat med e-post till den e-postadress du anger vid köptillfället. Vid försenad betalning skickar vi en betalningspåminnelse varvid lagstadgad påminnelseavgift om för närvarande 60 kr tillkommer. Vi debiterar även dröjsmålsränta med 2 % per månad från fakturans förfallodag. Vid utebliven betalning lämnas ärendet till inkasso varvid lagstadgad inkassoavgift om för närvarande 180 kr tillkommer. Payson förbehåller sig rätten att i enskilt fall neka leverans och ompröva beställarens kreditvärdighet.

Information om ångerrätt Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har Du som konsument (detta gäller ej företag) rätt att frånträda avtalet genom att meddela oss detta inom 14 dagar från mottagandet av varan. För att Du skall kunna nyttja din ångerrätt måste Du returnera varan i oskadat skick, i originalförpackning. Vid nyttjande av ångerrätten är det Du som står för returkostnaden.

Information om pantsättning Vid betalning med PaysonFaktura kommer fakturan att pantsättas till Payson och därefter till SVEA Ekonomi AB, 556489-2924.

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Information om ångerrätt:
“Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har Du som konsument (detta gäller ej företag) rätt att frånträda avtalet genom att meddela oss detta inom 14 dagar från mottagandet av varan. För att Du skall kunna nyttja din ångerrätt måste Du returnera varan i oskadat skick, i originalförpackning. Vid nyttjande av ångerrätten är det Du som står för returkostnaden.”

Information om pantsättning:
“Vid betalning med PaysonFaktura kommer fakturan att pantsättas till Payson och därefter till SVEA Ekonomi AB, 556489-2924.”

Vid nekat köp:
Tyvärr så godkändes ni inte av Payson för betalning mot PaysonFaktura. Vänligen kontrollera att ni uppgett er personliga information korrekt och försök sedan igen alternativt välj ett annat betalsätt.

Kvitto/Orderbekräftelse:
När du lagt en godkänd beställning så erhåller du ett e-postmeddelande som gäller som orderbekräftelse. Om du inte fått en orderbekräftelse inom 30 minuter, vänligen kontrollera att din e-postadress stämmer och meddela oss så skickar vi om bekräftelsen.

Leverans/Tidbokning/ Distanssession:
För att utnytja ditt köp behöver du själv boka tid. Lättast gör du det via: Boka direkt
https://www.bokadirekt.se/places/susanne-ankarkrans-p%C3%A5-plats-eller-distans-17557

De går även bra att maila: susanne@rhstockholm.se alternativt ringa: 0733-897333

Ångerrätten:
“Enligt Distans- och hemförsäljningslagen har Du som konsument (gäller ej företag) rätt att frånträda avtalet genom att meddela oss detta inom 14 dagar från mottagandet av varan. För att Du skall kunna nyttja din ångerrätt måste Du returnera varan i oskadat skick, i originalförpackning. Vid nyttjande av ångerrätten är det Du som står för returkostnaden.”

Garantier och service:
Dementi Reconnective Healing & The Reconnection:
Jag är ingen läkare, så om du är sjuk rekommenderar jag absolut att du går till en läkare först.
(eller veterinär om det gäller djur:) Du är välkommen till mig oavsett hälsotillstånd, men sluta aldrig med medicin utan din läkares inrådan. Healing innebär att återgå till ett balanserat tillstånd. Alla hälsoproblem är en kombination av de fysiska, mentala, andliga och känslomässiga (och förmodligen några andra klassifikationer vi inte har ord för)

Vi behandlar inte specifika åkommor. När du återgår till balans faller ofta hälsoproblem på olika plan bort. Vi fungerar bara som en katalysator för denna frekvens av energi, ljus och information. Därför kan jag inte ge några löften, garantier och/eller försäkringar avseende medicinska diagnoser och eller medicinsk behandling och varken diagnostiserar eller behandlar specifika hälsoproblem. Du är ensamt ansvarig för din egna medicinska omvårdnad.

Dementi Medial Vägledning & Meditation:
Vägledningen är ofta kärleksfull och upplyftande, ibland är svaren specifika och exakta och ibland mer symboliska och vägledande. Jag arbetar endast som kanal för högre information och kan inte garantera att du får svar eller de svar du vill. Du ansvarar själv för alla beslut och hur du väljer att agera utifrån den vägledning du får.
Du är ensamt ansvarig för din egna medicinska omvårdnad och alla andra beslut du tar utifrån den vägledning du får och den information du uppfattar på de frågor du ställer och den information du får under sin session.
Utnyttjad tjänst anses förbrukad.